مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-31سياسي

تبیین آرمان های انقلاب از بروز مشکلات جلوگیری می کند


تبیین آرمان های انقلاب و ترویج فرهنگ انقلابی از بروز خسران و زیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری می کند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه شاهین شهر گفت: تبیین آرمان های انقلاب و ترویج فرهنگ انقلابی از بروز خسران و زیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری می کند.

حجت الاسلام قاسم هاشمی، در اولین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی شاهین شهر و میمه که امروز(یکشنبه- 12 بهمن) هم زمان با آغاز دهه فجر در مصلی شاهین شهر برگزار شد بر ضرورت خودآگاهی انقلابی در جامعه تأکید و اظهار کرد: خودآگاهی انقلابی نظیر بینش شهید سردار قاسم سلیمانی و اراده ای از جنس این سردار والا مقام برای صیانت و حفاظت کشور از بدخواهی ها، دشمنی ها و آسیب ها نیاز است.

وی نماز جمعه و محافل ادعیه گروهی را پایگاهی برای انسجام فعالان فرهنگی و مؤمنان برشمرد و افزود: یکی از اهداف برگزاری همایش تجلیل از فعالان فرهنگی عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب در تکریم جوانان انقلابی و مومن فرهنگی است و دیگر هدف آن ایجاد بستر و انگیزه برای فعالیت و تلاش فعالان و جوانان انقلابی در تبیین فرهنگی ارزش ها و آرمان های انقلاب در جامعه به نحو پویا و مؤثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه شاهین شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهیدان جنگ تحمیلی، مدافعان سلامت و مدافعان امنیت، افراد را به سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین آرمان های انقلاب از بروز مشکلات جلوگیری می کند

تبیین آرمان های انقلاب از بروز مشکلات جلوگیری می کند