مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-31بين الملل

در تظاهرات ساکنان حسکه سوریه 5 تن کشته و زخمی شدند


خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد در تظاهرات ساکنان شهر حسکه سوریه نسبت به محاصره مرکز این شهر توسط نیروهای قسد، یک تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

- خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد در تظاهرات ساکنان شهر حسکه سوریه نسبت به محاصره مرکز این شهر توسط نیروهای قسد، یک تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، در تظاهرات ساکنان شهر حسکه سوریه نسبت به محاصره مرکز این شهر توسط نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد)، یک تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

طبق اعلام سانا، نیروهای قسد به سمت معترضان تیراندازی کردند.

این در حالی است که خبرگزاری هاوار، حامی نیروهای قسد ادعا کرد که دفاع ملی (وابسته به دولت دمشق) در حسکه به نیروهای امنیت داخلی در آنجا (نیروهای آسایش وابسته به قسد) حمله کردند.

شهر حسکه چند روزی است که به دلیل محاصره اعمال شده از سوی نیروهای قسد و ممانعت آنها از ورود مواد غذایی و حتی تانکرهای آب (در کنار محاصره دو محله طی و حلکو در شهر قامشلی) با تنش روبه رو است.

غسان خلیل، فرماندار حسکه روز شنبه در دیدار با ساکنان این شهر گفت: جنبش مسالمت آمیز ساکنان و فعالیت های اجتماعی ادامه دارند، شرایط معیشتی و انسانی به حدی رسیده که نمی توان در برابر آنها و در نبود ساده ترین ملزومات زندگی برای شهروندانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تظاهرات ساکنان حسکه سوریه 5 تن کشته و زخمی شدند

در تظاهرات ساکنان حسکه سوریه 5 تن کشته و زخمی شدند