مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-31بين الملل

سازمان امدادرسان ترکیه ای برای آوارگان روهینجا در بنگلادش کمک ارسال کرد


یک سازمان امدادرسان ترکیه ای اقدام به فرستادن بسته های کمک برای آوارگان قوم روهینجا در منطقه کاکس بازار واقع در جنوب شرق بنگلادش کرد.

- یک سازمان امدادرسان ترکیه ای اقدام به فرستادن بسته های کمک برای آوارگان قوم روهینجا در منطقه "کاکس بازار" واقع در جنوب شرق بنگلادش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این سازمان مستقر در شهر استانبول موسوم به بنیاد امداد انساندوستانه اقدام به ارسال بسته های غذا و محموله های مخصوص زمستان برای 44825 آواره فرار کرده از نسل کشی در میانمار کرد.

این سازمان در بیانیه ای اعلام داشت، به توزیع بسته های غذا حاوی حبوبات، پاستا، خرما و نوشیدنی میان 22450 فرد نیازمند پرداخته است.

مجموع 22375 نفر نیز پوشاک زمستانی و پتو دریافت کردند.

سازمان ملل قوم مسلمان روهینجای میانمار را آزار دیده ترین مردم در جهان توصیف کرده و اعضای این قوم از زمان کشته شدن ده ها تن در یک خشونت محلی در سال 2012 با نگرانی فزاینده از حمله مواجه شده اند.

طبق اعلام عفو بین الملل، بیش از 750 هزار تن از اعضای قوم روهینجا که اکثرا زن و کودک هستند بعد از اجرای سرکوبهای نیروهای میانماری علیه اعضای این اقلیت در اوت 2017، از این کشور فرار کرده و به بنگلادش گریخته اند و تعداد آوارگان این قوم در آنجا به بالای 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امدادرسان ترکیه ای برای آوارگان روهینجا در بنگلادش کمک ارسال کرد

سازمان امدادرسان ترکیه ای برای آوارگان روهینجا در بنگلادش کمک ارسال کرد