مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-31فرهنگي

افتتاح جشنواره فیلم فجر با فیلمی رمانتیک و فانتزی


سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر کرونا و در فضایی خلوت با نمایش فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» که یکی از بازیگرانش یعنی علی انصاریان بر اثر ابتلا به کرونا روزهای سختی را می گذراند، - سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر کرونا و در فضایی خلوت با نمایش فیلم رمانتیسم عماد و طوبی که یکی از بازیگرانش یعنی علی انصاریان بر اثر ابتلا به کرونا روزهای سختی را می گذراند، به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از سه چهار سال محل اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر دوباره به مرکز همایش های برج میلاد تهران بازگشت ولی فضای این دوره در این محل کاملا متفاوت از سالهای قبل و متاثر از شیوع کرونا است.

سنجش تب، تاکید مداوم به استفاده از ماسک و تغییر چیدمان سالن اصلی نمایش فیلم و لابی های اطراف در اولین لحظه بیشتر از هر چیزی به چشم می آید.

تعداد کارت های صادر شده برای سالن همایشها بسیار کمتر از سال های قبل است و همه افراد هم ماسک دارند اما تعداد انگشت شماری را در همین ساعت های اول میتوان دید که ماسک خود را پایین چانه آورده یا در هنگام نمایش فیلم کلا آن را کنار می گذارند از جمله یکی از منتقدانی که با عنوان کارشناس فرهنگی معمولا ساز مخالف با همه چیز میزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح جشنواره فیلم فجر با فیلمی رمانتیک و فانتزی

افتتاح جشنواره فیلم فجر با فیلمی رمانتیک و فانتزی