مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-31سياسي

بخشداری چغادک افتتاح شد


ظهر امروز در آیینی با حضور گراوند استاندار بوشهر، بخشداری چغادک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در مراسم افتتاح بخشداری چغادک با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از سال های یکی از خواسته های به حق مردم چغادک رنگ عمل به خود گرفت و بخشداری در چغادک مستقر شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استقرار شهرداری در چغادک می تواند مشکلات ان را سامان ببخشد گفت: دولت علی رغم همه مشکلات سعی کرده تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار ببندد.

وی با اشاره به پروژه های دهه فجر در استان بوشهر گفت: 310 میلیارد تومان پروژه عملیات اجرایی آن در دهه فجر اجرا می شود که این مسأله نشان می دهد مشکلات نتوانسته مانعی برای خدمت به مردم باشد.

گراوند خواستار اختصاص زمین برای احداث مجتمع اداری در چغادک شد و گفت: لازم است فرماندار به همراه بخشداری این مساله را بررسی و برنامه ریزی برای انجام این کار صورت گیرد تا مجتمعی به همین منظور احداث و ادارات در آن مستقر شوند.

مشکل فاضلاب چغادک حل شود حجت الاسلام رضا خدری نیز با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از مسؤولان و همه کسانی که پیگیر استقرار بخشداری در چغادک بودند تشکر کرد و اظهار داشت: چندین سال سعی و تلاش صورت گرفت تا امروز این بخشداری افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداری چغادک افتتاح شد

بخشداری چغادک افتتاح شد