مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-31سياسي

تشکیل ستاد فصل بندگی ویژه ماه های رجب تا رمضان در سازمان تبلیغات


ستاد عملیات فصل بندگی با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ماه های رجب، شعبان و رمضان در سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس ستاد عملیات فصل بندگی با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ماه های رجب، شعبان و رمضان در سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

در این راستا جلسه ای میان حجت الاسلام عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام اخوان صباغ رییس سازمان دارالقران الکریم برگزار و در آن تشکیل ستاد عملیات فصل بندگی مورد توافق قرار گرفت.

اجرای برنامه ها با محوریت سازمان دارالقرآن در این جلسه مقرر شد ستاد عملیات فصل بندگی با هدف طراحی و اجرای برنامه های مناسبتی در ماه های رجب، شعبان و رمضان تشکیل شود و در آن علاوه بر کارگروه های مختلف با مسئولیت بخشهای ستادی سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به آن، از ظرفیت تمامی دستگاه ها و نهادهای دینی و فرهنگی برای اجرای برنامه های فراگیر در سطوح مختلف ملی، منطقه ای، استانی و شهرستانی استفاده خواهد شد.

از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده می توان به استقرار دبیرخانه ستاد عملیات فصل بندگی در سازمان دارالقرآن الکریم و محوریت این سازمان در طراحی و رصد ویژه برنامه های ماه های رجب، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد فصل بندگی ویژه ماه های رجب تا رمضان در سازمان تبلیغات

تشکیل ستاد فصل بندگی ویژه ماه های رجب تا رمضان در سازمان تبلیغات