مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-31سياسي

کار برای انقلاب را کسر شأن ندانیم


امام جمعه رفسنجان با ذکر خاطره ای از دوران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هرجا کاری از انقلاب، مردم و نظام زمین مانده باید پای کار باشیم و کار کنیم و در راه انقلاب هیچ کاری را کسر شان ندانیم.

- حجت الاسلام اصغر عسکری امروز 12 بهمن ماه در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه شهید انصاری رفسنجان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: شهید انصاری اولین شهید پیشگام انقلاب اسلامی از استان کرمان بود که در جریان انقلاب به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه حقیقت انقلاب اسلامی یک تحول بزرگی درونی است که این تحول باید اعمال و رفتار ما جریان پیدا کند، افزود: تحول در همه مسائل لازم است و علم و تحصیل دانش آموزان باید همراه با تهذیب نفس باشد.

عسکری با بیان اینکه عزت و استقلال امروز کشور، مدیون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انقلاب میراث بزرگ امام خمینی (ره) است و باید این میراث را حراست کنیم و پرچم این انقلاب که با این همه ایثارگری به دست آمده به صاحب اصلی اش تقدیم کنیم.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به خاطراتی از روز ورود امام (ره) به کشور و اینکه هر فرد در هر مقامی هر کاری از دستش بر می آمد انجام می داد، گفت: ما باید این درس را برای زندگی خودمان، مردم و مسئولان بگیریم و اگر ببینیم هر جا کاری از انقلاب، مردم و نظام زمین مانده پای کار باشیم، کسر شأن ندانیم و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار برای انقلاب را کسر شأن ندانیم

کار برای انقلاب را کسر شأن ندانیم