مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-31ورزشي

دارترهای خراسان جنوبی محروم از سالن استاندارد و حرفه ای


با همه شایستگی و بالندگی دارترهای خراسان جنوبی در عرصه ملی و بین المللی، هنوز اندر خم نخستین کوچه تحقق وعده های مسؤولان و متولیان مانده اند و پس از 3 سال هنوز در همان خانه دارت نه چندان مناسب سالن ورزشی شهیدین قاسمی بیرجند تمرین مشق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دارت ورزشی حرفه ای و مسابقه ای است که به دلیل جذابیت و کسب مهارت می تواند به عنوان تفریحی سالم در محافل صمیمی و مهمان های خانوادگی مورد اقبال پیر و جوان قرار گیرد.

این رشته ورزشی در سال 1383 وارد کشور شد و جمهوری اسلامی ایران نیز از سال 1385 به عضویت فدراسیون جهانی درآمد و از آن پس به جمع 25 انجمن های ورزشی پیوست.

روبان افتتاح نخستین خانه دارت خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر سال 1396 توسط حمیدرضا مومنی سرمربی تیم ملی و مسؤولان ورزشی بریده شد و از آن پس دارترهای استان در فضایی کوچک و باسقفی کوتاه زیرپله های خروجی سالن ورزشی شهیدین قاسمی با نشانه روی بر روی 10 تخته دارت به ارزش 100 میلیون ریال خریداری شده از اعتبارات هیأت انجمن های ورزشی بیرجند به تمرینات حرفه ای و رقابتی خود می پردازند.

درخشش دارترهای خراسان جنوبی علی رغم محدودیت ها در پی تأسیس این محفل ورزشی نه چندان استاندارد جمع کثیری به رشته هیجانی و جذاب دارت روی آورده اند و از این رهگذر سمیرا سلیم، مریم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارترهای خراسان جنوبی محروم از سالن استاندارد و حرفه ای

دارترهای خراسان جنوبی محروم از سالن استاندارد و حرفه ای