مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-31سياسي

کرونا مانع ارائه خدمات ستاد عتبات به ائمه اطهار (ع) نشد


در شرایطی که تمام مرزها بسته شده بود ولی مرز خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات بسته نشد و مجوز خدمات رسانی در کنار ائمه اطهار (ع) را پیدا کردیم که این روابط در هیچ رابطه دیپلماسی دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد جلال مآب، رییس ستاد عتبات عالیات کشور، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز که در سالن اجتماعات هیات انصارالامام (ره) رزمندگان کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: شهید سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی از جمله شخصیت هایی بوده است که در این چهار دهه با اخلاص و ایمان قلبی به ائمه اطهار (ع) برای خدا کار کرد و در نهایت  پاداش خود را در اوج بندگی خدا که همان شهادت بود، گرفت.

رییس ستاد عتبات عالیات کشور با بیان اینکه بسیاری از مردم برای انجام کار خیر پیش قدم می شوند، ادامه داد: سردار سلیمانی از معدود افرادی بود که در مکتب امام خمینی (ره) و به عنوان سرباز انقلاب بزرگ شد و شایسته علاقمندی مردم شد.

وی با بیان اینکه  تشکیل این ستاد از خدمات ماندگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، یادآور شد: ما خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات سعی داریم در این مسیر گام برداریم و ادامه دهنده سرمایه بزرگ این شهید باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مانع ارائه خدمات ستاد عتبات به ائمه اطهار (ع) نشد

کرونا مانع ارائه خدمات ستاد عتبات به ائمه اطهار (ع) نشد