مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-31سياسي

تعلل و کندی در اجرای تصمیمات مربوط به هپکو/استان مرکزی آماده خیز بزرگ اقتصادی


تصمیمات خوبی برای حل مشکلات شرکت هایی نظیر هپکو، آذراب و چند واحد دیگر استان اتخاذ شده است اما روند اجرای تصمیمات با کندی و تعلل مواجه است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تصمیمات خوبی برای حل مشکلات شرکت هایی نظیر هپکو، آذراب و چند واحد دیگر استان اتخاذ شده است اما روند اجرای تصمیمات با کندی و تعلل مواجه است.

سیدعلی آقازاده امروز یکشنبه 12 بهمن ماه در گفت وگویی تلویزیونی که در اولین روز از ایام الله دهه فجر انجام شد، به دو بال هم طراز صنعتی و کشاورزی در این استان اشاره کرد و گفت: استان مرکزی همزمان با تولیدات صنعتی در تولیدات کشاورزی برای داخل و خارج کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد.

صادرات پسته زرندیه به ارزش ریالی افزون بر 20 میلیون دلار به دنیا و تصاحب کردن بازار انار جهان، خودکفایی در تولید گندم و صادرات آن به استان های دیگر، از ظرفیت های استان مرکزی است.

این استان همچنین در تولید شیر، گوشت قرمز و سفید، فرآورده های دامی رتبه بین چهارم تا هفتم کشور را کسب کرده است.

وی بیان کرد: تولیدات صنعتی استان مرکزی حتی در شرایط تحریمی به بیش از 95 کشور دنیا صادر شده است در حالی که این میزان در اوایل انقلاب به 30 کشور و در سال های گذشته نیز به 80 کشور خارجی صادر شد، اما میزان صادرات تولیدات استان در سال جاری بی نظیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل و کندی در اجرای تصمیمات مربوط به هپکو/استان مرکزی آماده خیز بزرگ اقتصادی

تعلل و کندی در اجرای تصمیمات مربوط به هپکو/استان مرکزی آماده خیز بزرگ اقتصادی