مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-31سياسي

هادی نژاد: روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی راهکار حل مشکلات کشور است


راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است، وگرنه غرب گراها برای رسیدن به قدرت از هیچ دروغی دریغ نمی کنند و حاضر هستند همچون سال 88 کشور را به آتش بکشند ولی در قدرت بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، هادی بیگی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، 12 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: سال 1392 آقای روحانی اعلام کرد، دولت راستگویان را تشکیل خواهند داد و طی یک بازه 100 روزه مشکلاتی را از کشور حل خواهند کرد و همچنین اعلام کرد که آنچنان رونق اقتصادی و درآمد سرشاری بوجود بیاوریم که مردم به 45 هزار تومان احتیاج نداشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین وی اعلام کرد چرخ سانتریفیوژ طوری بچرخد که چرخ اقتصاد هم بچرخد از این رو مردم اعتماد کردند و وی رییس جمهور شد.

وی ادامه داد: طی دو سال اول هر چه کم کاری بود، بر گردن دولت قبل انداختند و سپس مردم را با برجام سرگرم کردند؛ اعلام شد با برجام تمام تحریم های پولی و بانکی لغو خواهد شد، نه تعلیق لذا چون این اتفاق رخ نداد، گفتند اوباما دبه کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ترامپ در آمریکا رای آورد، گفته شد علت اینکه تحریم ها لغو نشد بخاطر ترامپ است؛ چندی بعد بایدن رای آورد و گفتند حتی اگر بایدن هم بخواهد نمی شود، چون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی نژاد: روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی راهکار حل مشکلات کشور است

هادی نژاد: روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی راهکار حل مشکلات کشور است