مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-31پزشكي

تشدید شیوه نامه های بهداشتی در حرم بانوی کرامت


مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت گفت: شرایط حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت دچار تغییر شده و بیشترین توصیه های کادر بهداشت و درمان حرم بر سه محور اصلی عدم تجمع، - مهدی عباسیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: آموزش خادمان با محوریت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و لزوم ارائه تذکرات مرتبط با نکات بهداشتی به زائرین محترم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: خادمان در اماکن مختلف حرم به صورت مستمر در حال ضدعفونی، شستشوی فرش ها، نرده گذاری جهت جلوگیری از تجمع، علامت گذاری فرش ها، نظارت مستمر بر رعایت شیوه نامه بهداشتی توسط زائرین و ارائه توصیه های بهداشتی به زائرین هستند.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید کرد: با توجه به بروز بیماری کرونا و شرایطی زیستی که به وجود آمده است تقاضا داریم زائرین هنگام ورود فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور دسته جمعی خودداری و همچنین حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی یادآور شد: همان گونه که بیماری کرونا سبک زندگی را دچار تغییر و تحول کرده است، شرایط حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت نیز دچار تغییر شده و سه پارامتر اصلی عدم تجمع، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از مهم ترین توصیه های کادر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید شیوه نامه های بهداشتی در حرم بانوی کرامت

تشدید شیوه نامه های بهداشتی در حرم بانوی کرامت