مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-31ورزشي

ناکامی ووشوکاران قم با 4 شکست متوالی در لیگ برتر


تیم هیات ووشو استان قم دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی دوره جدید لیگ برتر ووشو مردان ایران را با شکست مقابل حریفان پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم هیات ووشو استان قم بعد از حضور موفق در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با نتایج درخشان در مرحله مقدماتی به مرحله نهایی رسید و سرانجام مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد، امسال در لیگ برتر این رشته مدال آور حضور یافته است.

این در شرایطی است که امسال به دلیل شرایط کرونا، مسابقات لیگ برتر ووشو به شکل کاملا فشرده با حضور تیم هایی از استان های مختلف برگزار می شود و تیم هیات ووشو استان قم نیز با ترکیبی از چهره های مستعد و شاخص این رشته برابر تیم های مطرح لیگ برتری با ملی پوشان پرآوازه آنها به میدان رفته است.

دیدارهای دور رفت لیگ برتر ووشو در دو بخش ساندا و تالو با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت دو روز در آکادمی ملی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و بازی های دور برگشت این رقابت ها نیز بلافاصله این هفته برگزار می شود.

در مسابقات این مرحله تیم های پارس جنوبی جم، زرین رود زنجان، مقاومت، پاس ناجا و هیات ووشو قم در گروه یک حاضر هستند و در رقابت های بخش ساندا، تیم پاس ناجا در دور رفت با چهار پیروزی مقابل دیگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی ووشوکاران قم با 4 شکست متوالی در لیگ برتر

ناکامی ووشوکاران قم با 4 شکست متوالی در لیگ برتر