مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-31سياسي

المان شهدای گمنام اینچه برون گنبدکاووس توسط سپاه احداث شد


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: مهمترین پروژه دهه فجر سپاه گنبدکاووس بهره برداری از المان شهدای گمنام شهر مرزی اینچه برون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افراد در کشور تلاش دارندتا  با سخنان و حرکات خود مردم انقلاب اسلامی را به فراموشی بسپارند.

وی تصریح کرد: این کار نه تنها عملی نشده بلکه انقلاب اسلامی به راه خود ادامه داده و بیش از گذشته برنامه استکبارستیزی را به شدت دنبال می کند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به کادرسازی سپاه در کشور خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با کادرسازی بتوانیم جوان مومن انقلابی متعهد پای کار را که از آرزوهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است تربیت کرده و در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم.

وی ادامه داد: بخشی از پرچمداری انقلاب اسلامی بر عهده بسیج و سپاه بوده و ما تلاش داریم تا همچنان با اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی و پروژه های عمرانی در خدمت به محرومان پیشتاز باشیم.

قاسم پور گفت: در ایام دهه فجر 284 برنامه توسط سپاه شهرستان برگزار می شود که از این تعداد 75 برنامه به صورت شاخص خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان شهدای گمنام اینچه برون گنبدکاووس توسط سپاه احداث شد

المان شهدای گمنام اینچه برون گنبدکاووس توسط سپاه احداث شد