مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-31سياسي

آرزوی محسن هاشمی در کمپین آرزوها/ سرانجام اجرای لایحه تهران بیدار


رییس شورای شهر تهران با اشاره به آرزوی خود در کمپین آرزوها گفت: اجرای همه مصوبات شورا مانند لایحه تهران بیدار و زیست شبانه برای زمان کرونا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز شورای شهری ها از ساعت 7:30 صبح با حضور اکثر اعضای شورای شهر برگزار شد و پرونده باغات مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت که البته این پرونده ها مربوط به سال های گذشته بود که در کمیسیون ماده 7 بررسی شده و امروز هم منجر به رأی گیری نهایی نشد.

وی افزود: از مباحث امروز که در شورای شهر تهران مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت مسأله نرخ عوارض از جمله عوارض مربوط به طرح ترافیک و پارک حاشیه ای و عوارض ساختمانی بود که اعضای شورا به افزایش 25 درصدی نرخ عوارض طرح ترفیک رأی مثبت داند.

رییس شورای شهر تهران گفت: البته بر اساس لایحه ای که شهرداری به شورا ارسال کرده بود افزایش 20 درصدی نرخ عوارض مدنظر بود ولی از آنجایی که تورم حدود 40 درصد اعلام شده است اعضای شورا افزایش نرخ عوارض را بر روی 25 درصد افزایش در نظر گرفتند که البته باید ببینیم هیأت تطبیق فرمانداری چه تصمیمی می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی محسن هاشمی در کمپین آرزوها/ سرانجام اجرای لایحه تهران بیدار

آرزوی محسن هاشمی در کمپین آرزوها/ سرانجام اجرای لایحه تهران بیدار