مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-31سياسي

رونمایی از گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) در ایام دهه فجر


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برنامه های ایام الله دهه فجر بنیاد البرز را تشریح کرد و گفت: عملیات بازسازی و به سازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) که بیش از هزار و 500 شهید والامقام در ادوار در آن آرمیده اند به اتمام رسید و به رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، صبح امروز 12 بهمن ماه در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استانان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک آغاز ایام الله دهه فجر، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی انقلابی و برخاسته از دل انقلاب است، کارکنان بنیاد باید با تفکر انقلابی خدمتگزار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سربازی صدیق برای انقلاب باشند.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز افزود: باید از فرصتی که داریم به خوبی بهره ببریم و خالصانه و صادقانه به ایثارگران و انقلاب خدمت کنیم.

انقلاب اسلامی ایرانحاصل جانفشانی و خون های هزاران شهید لاله گون است که برای حفظ آرمان های انقلاب از جان خود گذشته اند کرده اند، ما امروز به عنوان خادم ایثارگران و سرباز انقلاب باید خدمتگزار صدیقی برای انقلاب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) در ایام دهه فجر

رونمایی از گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) در ایام دهه فجر