مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-31سياسي

برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در شیراز


مدیر مشارکت روحانیون در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در شیراز خبر داد.

- حجت الاسلام عماد ترابی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبه مقاومت به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود اظهار داشت: فراخوان این جشنواره از همزمان با دهه مقاومت شروع شده و تا 20 بهمن سال جاری ادامه دارد که دبیرخانه این جشنواره در در حوزه علمیه فارس و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس جهت ارسال آثار توسط علاقه مندان راه اندازی شده است .

وی گفت: این جشنواره در پنج بخش از جمله تألیف و ترجمه کتاب شامل خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب های مرجع و اسنادی تحقیق و پژوهش شامل مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه های علمی و پژوهشی بخش چندرسانه ای شامل کلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافیک، پادکست بخش فیلم و عکس شامل فیلم داستانی، مستند و عکس و بخش فیلمنامه شامل بلند و کوتاه برگزار می شود.

ترابی پور افزود: محورهای اصلی این جشنواره ملی نیز شامل نقش حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت- نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در شیراز

برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در شیراز