مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-31اجتماعي

برگه تردد روزهای پنج شنبه و جمعه صادر نمی شود/ صدور روزانه 400 برگه تردد در گرگان


فرماندار گرگان با اشاره به اینکه مردم برای گرفتن برگه تردد خارج از استان به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، تاکید کرد: برگه تردد روزهای پنج شنبه و جمعه صادر نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صدور برگه تردد فقط برای کارهای ضروری است برگه تردد روزهای پنج شنبه و جمعه صادر نمی شود برای اینکه اکثرا برای رفتن به ویلاهای تفریحی اقدام به تردد می کنند.

وی با اشاره به صدور روزانه 400 برگه تردد در گرگان تصریح کرد: گرگان جزو شهرهایی است که ممنوعیت تردد از ساعت 10 شب تا چهار صبح برقرار است.

* وضعیت شیوع کرونا در گرگان شکننده است/افتتاح پردیس سینمایی عصرجدید در دهه فجر فرماندار گرگان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در گرگان شکننده است، افزود: مردم از مراسم ها و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند در صورت بی توجهی ممکن است شرایط کرونایی گرگان به حالت نارنجی برگردد.

حمیدی در خصوص پروزه های دهه فجر گفت: در جشن انقلاب امسال 526 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 18 هزار و 553 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های اقتصادی دهه فجر امسال ابراز کرد: پردیس سینمایی عصر جدید آماده شده است و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگه تردد روزهای پنج شنبه و جمعه صادر نمی شود/ صدور روزانه 400 برگه تردد در گرگان

برگه تردد روزهای پنج شنبه و جمعه صادر نمی شود/ صدور روزانه 400 برگه تردد در گرگان