مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-31سياسي

گلبانگ انقلاب در بوشهر نواخته شد


صبح امروز در اولین روز از آغاز دهه فجر و گلبانگ انقلاب در دبیرستان ریحانه بوشهر با حضور مسؤول سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام ادیانی صبح امروز در مراسم آغاز دهه فجر و گلبانگ انقلاب در دبیرستان ریحانه بوشهر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر سه رکن اساسی استوار است.

مسؤول سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: بعد مکتب، معنویت و ارزش های معنوی، مرجعیت دینی و رهبری حکیمانه امام و مولفه سوم آن مردم است.

وی با اشاره به نقش معلمان در انقلاب  بیان کرد: همه اقشار در مبارزات این ملت نقش دارند ولی از میان اصناف و بخش های گوناگون جامعه، نقش معلمان و کسانی که تعلیم و تربیت یک جامعه را بر عهده دارند نقش تعیین کننده ای است.

ادیانی تصریح کرد: معلمان و دانش آموزان ما در شکل گیری انقلاب و هم در تدوام آن در میان اقشار مختلف، نقش پیشتازی داشته و دارند.

مسئول سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در رابطه با اقشار تاثیرگذار جامعه عنوان کرد: معلمین و معممین دو قشری هستند که بیش از اقشار دیگر برای جامعه مفیدند زیرا که این دو قشر تربیت کننده نسل انقلاب و نسل جوامع بشری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلبانگ انقلاب در بوشهر نواخته شد

گلبانگ انقلاب در بوشهر نواخته شد