مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-31سياسي

دهه فجر مظهر نور، روشنایی، همدلی و وحدت است


دشمن با رقم زدن فتنه 88 تمام تلاشش را برای آشوب در ایران را انجام داد، اما دیدیدم که بعد از 11 سال این آشوب ها گریبان گیر آمریکا شد و آبرویشان در سطح جهان رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی در مراسم آغاز دهه فجر که در مصلی بجنورد برگزار شد اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با بوق های تبلیغاتی و تحریم های خود درصدد محدودسازی انقلاب اسلامی هستند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

وی گفت: دشمن نتوانسته است با هیچ یک از توطئه های خود را ایران را محدود کند زیرا این انقلاب همیشه زیر نگاه بلند مقام معظم رهبری روبه جلو بوده است.

استاندار خراسان شمالی افزود: سردار سلیمانی هم برای ایران و هم برای منطقه امنیت را فراهم کرد که این عظمت، افتخار و پایبندی بر اصلی است که به خاطر آن این نهضت شکل گرفته است و جهان از پذیرش این نهضت ناگزیر شده است.

وی بیان داشت: دشمن با رقم زدن فتنه 88 تمام تلاشش را برای آشوب در ایران را انجام داد، اما دیدیدم که بعد از 11 سال این آشوب ها گریبان گیر آمریکا شد و آبرویشان در سطح جهان رفت.

شجاعی یادآور شد: مردم با داشتن حجم زیادی از مشکلات معیشتی، اما به نظام به مانند را پاره تنشان نگاه می کنند و برای هرکسی این افتخاری بزرگی است که خدمتگزار این مردم باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر مظهر نور، روشنایی، همدلی و وحدت است

دهه فجر مظهر نور، روشنایی، همدلی و وحدت است