مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-31سياسي

تامین نمک کارخانه کلر از پشت سد گتوند


نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از تامین نمک مورد نیاز کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان از پشت سد گتوند خبر داد.

- ایسنا/خوزستان نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از تامین نمک مورد نیاز کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان از پشت سد گتوند خبر داد.

سهراب گیلانی در آیین افتتاح فاز اول کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان که امروز (12 بهمن ماه) با حضور معاون اول رییس جمهور در شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این کارخانه امیدوارم با حمایت دولت، واحدهای پایین دستی نیز شکل بگیرد.

در حال حاضر سرمایه گذاری بخش خصوصی حضور خوبی در شوشتر و گتوند دارند که اگر حمایت شوند، بخش زیادی از بیکاری و مشکلات اقتصادی حل خواهد شد و اکنون زمینه برای این کار فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نیاز نمک برای فعالیت این کارخانه، افزود: نمک مورد نیاز برای فعالیت این کارخانه، پشت سد گتوند وجود دارد و با فناوری ساده به دست می آید.

در این راستا با اولین سرمایه گذار صحبت شده و مقرر است با ایجاد یک شرکت از رودخانه شور عقیلی، که رودخانه ای شور است و وارد کارون می شود و محیط زیست را نیز به هم می ریزد، نمک گرفته شود.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان صفر تا صد تولید کلر را در شوشتر و گتوند انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نمک کارخانه کلر از پشت سد گتوند

تامین نمک کارخانه کلر از پشت سد گتوند