مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-31فرهنگي

تمهیدات شهرداری برای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی


شهردار منطقه 11 تهران ازآغاز اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در پیاده راه استاد شهریار واقع در پهنه  فرهنگ و هنر رودکی خبر داد.

- شهردار منطقه 11 تهران ازآغاز اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در پیاده راه استاد شهریار واقع در پهنه  فرهنگ و هنر رودکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله آبادیان با اشاره به اقدامات انجام شده در پیاده راه استاد شهریار واقع در پهنه فرهنگ و هنر رودکی و مقابل تالار وحدت همچنین محدوده بوستان دانشجو و محوطه تئاتر شهر برای برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: این جشنواره که هر ساله از سوی اداره هنرهای نمایشی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود؛ امسال تئاتر های خیابانی خود را برای علاقمندان به هنرهای نمایشی در پهنه رودکی به اجرا گذاشته است.

آبادیان افزود: به منظور همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر،علاوه بر اقدامات خدمات شهری و پاکسازی محیطی، از سوی اداره زیبا سازی این منطقه نسبت به اجرای تبلیغات محیطی شامل نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی، آذین بندی و نصب ریسه های پارچه ای و زیبا سازی مسیر در محدوده بوستان دانشجو، محوطه تئاتر شهر و پهنه رودکی اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شهرداری برای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی

تمهیدات شهرداری برای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی