مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-31ورزشي

قرنطینه رویایی و لاکچری


پول حتی در حوزه اعتیاد تعیین می کند آدم ها چه سرنوشتی داشته باشند.

پول راهبر است و یکی را می اندازد گوشه پاتوقی متروک که به ولع پاک شدن، ترک غیر عقلانی می کند و مثل مار به خود می پیچد و دیگری را روانه مراکز ترک اعتیاد وی آی پی می کند که از هتل هیچ کم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: مگر می شود به آن ساختمان ها، طراحی مدرن، درختان سرسبز و سر حال که دور ساختمان حلقه زده اند، آن آسمان آبی که می شود زیر چترهای آفتابگیر و روی صندلی هایی از جنس بامبو به پیچک های سرزنده در حال صعود خیره شد و از آبمیوه ای که چند لحظه پیش، تمیز و خنک با احترام تعارف کرده اند، دید و محو نشد.

آن سالن های ورزشی مدرن، استخرهای آبی رنگ المپیکی، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، کافی شاپ، اتاق بازی های رایانه ای و اتاق های مستر با تختخواب های مرتب و منظم و مبلمان مخصوصِ همراه اغفالگرند.

این تصاویر به کتک خوردن، تهدیدشدن با سگ پاچه گیر، سیاه و کبودشدن زیر ضربه های زنجیر، چوب خوردن و عربده کشیدن و غذایی بخور و نمیر گرفتن و نقشه فرار کشیدن دخلی ندارد.

همچون آن چه این اواخر در مرکز ترک اعتیاد شیراز، این شکنجه گاه، رخ داد که معتادان بی نوا را در استخر آب یخ فرو می بردند و با شیلنگ به جانشان می افتادند و فحش های آبدار نثارشان می کردند و ترک های مستضعفانه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه رویایی و لاکچری

قرنطینه رویایی و لاکچری