مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-31اقتصادي

کبودراهنگ بیشترین چاه غیرمجاز را دارد/ نصب 418 کنتور هوشمند در چاه های غیرمجاز


معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای همدان گفت: کبودراهنگ با 129 مورد بیشترین و فامنین با 3 مورد کمترین چاه غیرمجاز را دارد.

- داوود شاهسوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کبودراهنگ با 129 چاه بیشترین،  فامنین با 3 حلقه چاه کمترین تعداد انسداد چاه های غیرمجاز و همدان با 123 چاه غیرمجاز در رتبه دوم قرار دارد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تعادل بخشی از ابتدا تاکنون در همدان نزدیک به 5 هزار 868 حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده و از برداشت 560 میلیون مترمکعب در مصرف آب های زیرزمینی جلوگیری شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای همدان گفت: دادگستری، نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی همکاری بسیار مناسبی با این شرکت در انسداد چاه های غیرمجاز استان دارند.

وی با اشاره به اینکه گروه های گشت و بازرسی به طور شبانه روزی دشت های استان را بازرسی می کنند افزود: 15 گروه گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه های مجاز، جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه های استان به طور شبانه روز دشت ها را کنترل می کنند.

شاهسوند اضافه کرد: با چاه های مجاز استان که برداشت بیشتر از پروانه بهره برداری دارند نیز برخورد می شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی استان همدان گام های اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبودراهنگ بیشترین چاه غیرمجاز را دارد/ نصب 418 کنتور هوشمند در چاه های غیرمجاز

کبودراهنگ بیشترین چاه غیرمجاز را دارد/ نصب 418 کنتور هوشمند در چاه های غیرمجاز