مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-31فرهنگي

تقدیم اولین روز اجراهای جشنواره تئاتر فجر به نرگس خانعلی زاده


به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری کادر سلامت و درمان در جریان مبارزه با کرونا، روز اول سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به نرجس خانعلی زاده اولین شهید سلامت تقدیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، اجراهای هر روز از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های فداکارانه کادر درمان و سلامت و جانفشانی شهدای سلامت در راه مقابله با کرونا به یک شهید مدافع سلامت تقدیم می شود.

در جریان این رویداد، روز گذشته(شنبه 11 بهمن) اجراهای روز نخست سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به نرجس خانعلی زاده اولین شهید مدافع سلامت تقدیم شد.

نرجس خانعلی زاده در تاریخ 30 اردیبهشت 1374، در کلاچای بدنیا آمد.

وی که به عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد شهر لاهیجان مشغول به خدمت بود، در تاریخ 4 اسفند 1398 در پی شیوع گسترده ویروس کرونا با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران و به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.

نرجس خانعلی زاده روز 6 اسفند 1398، در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت و نخستین قربانی ثبت شده از میان کادر پزشکی، در شرایط همه گیری کروناویروس در کشورمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم اولین روز اجراهای جشنواره تئاتر فجر به نرگس خانعلی زاده

تقدیم اولین روز اجراهای جشنواره تئاتر فجر به نرگس خانعلی زاده