مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-31سياسي

حضور حداکثری مردم رمز پیروزی انقلاب


استاندار گیلان در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت: تمایز انقلاب اسلامی با انقلاب های دنیا حضور حداکثری مردم در پیروزی و صیانت از دستاوردهای آن بود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت: تمایز انقلاب اسلامی با انقلاب های دنیا حضور حداکثری مردم در پیروزی و صیانت از دستاوردهای آن بود.

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به کشور، زنگ انقلاب توسط ارسلان زارع استاندار گیلان به صورت نمادین در مدرسه پسرانه شهید بیگلو شهر رشت نواخته شد.

ارسلان زارع در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با بیان اینکه امروز با وجود همه دشواری ها و تنگناها با اتکا به قدرت لایزال الهی و همت بلند ملت بزرگ ایران و مقاومت آنان برای تحقق آرمان های انقلاب اهتمام دارند، اظهار کرد: ملت ایران با صیانت، حفظ و پاسداری از آرمان های انقلاب و دستاوردهای آن در دوران دفاع مقدس خون پاکشان را به پای درخت انقلاب ریختند که از این بابت انقلاب اسلامی ایران مایه مباهات ملت در تمام اعصار بوده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همه اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اعم از نوجوانان و جوانان و به ویژه فرهنگیان موثر بودند، تصریح کرد: تمایز انقلاب اسلامی با انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم رمز پیروزی انقلاب

حضور حداکثری مردم رمز پیروزی انقلاب