مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-31سياسي

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد


نماینده ولی فقیه دراستان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شکوفایی کشور درعرصه های مختلف شد،گفت: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی صبح یکشنبه در آیین زنگ انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی کشور درعرصه های مختلف شد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف دست یافت، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرزندان توانمند و دانشمند ایرانی در عرصه های مختلف به دستاوردهای خوب و ارزشمندی دست یافته اند و زمینه ای را فراهم کرده تا ایران اسلامی حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر نقش نیروی انسانی در پیشرفت هر کشور اشاره کرد و گفت: کشورمان جوانان بسیار متعهد و انقلابی دارد.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره طی 42 سال عمر پربرکت خود، با توطئه های فراوانی از سوی دنیای استکبار مواجه بوده است، تاکید کرد: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان های انقلاب اسلامی ایران هستند ولی هرگز موفق نمی شوند.

وی گفت: تمام شرق و غرب با تمام توان و قدرت دست به دست هم داده و از محمدرضا شاه ملعون حمایت می کردند و آمریکا و شوروی، دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد