مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-31بين الملل

وصول 130 اثر از 8 کشور در همایش بین المللی نهج الشهیدین/ تقدیر از 10 اثر برتر


130 اثر از 8 کشور به دبیرخانه اولین همایش ادبی نهج الشهیدین واصل شد و در آیین پایانی که در کتابخانه ملی اسد برگزار شد 10 اثر تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اختتامیه اولین همایش ادبی نهج الشهیدین به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه و با همکاری مجمع شاعران مقاومت و انجمن های ادبی سوری و عربی و با حضور وزیر فرهنگ سوریه خانم دکتر لبانه المشوح، در کتابخانه ملی اسد دمشق برگزار شد.

این همایش با رویکرد ادبیات مقاومت و تولید آثار در زمینه اخراج آمریکا از منطقه و انتقام سخت مهیا شد که بیش 130 اثر از 8کشور (سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، یمن، تونس، ایران، اردن) در این زمینه دریافت شد که آثار دریافتی در قالب کتاب در روزهای آینده به دوستداران فرهنگ و ادب مقاومت عرضه خواهد شد.

دبیرخانه این همایش اعلام کرد: بسیاری از اشعار رسیده به دبیرخانه همایش بین المللی نهج الشهیدین در رابطه با انتقام سخت، مبارزه با تروریسم و آمریکای جنایتکار و ذکر شجاعت های شهیدین قائدین شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

آیین اختتامیه این همایش با حضور وزیر فرهنگ سوریه، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه و مقامات رسمی و غیر رسمی سوری و جمع کثیری از شعرا و ادبای سوری در کتابخانه ملی اسد دمشق برگزار شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 130 اثر از 8 کشور در همایش بین المللی نهج الشهیدین/ تقدیر از 10 اثر برتر

وصول 130 اثر از 8 کشور در همایش بین المللی نهج الشهیدین/ تقدیر از 10 اثر برتر