مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-31پزشكي

ایجاد مرکز مراقبت های ویژه در بیمارستان فاطمیه همدان


ریاست بیمارستان فاطمیه همدان گفت: برای مدیریت بحران کرونا و غلبه بر شرایط بیماری مرکز مراقبت های سیار در بیمارستان فاطمیه ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان بیماران پرخطر نیز داشتیم، افزود: سعی کرده ایم از پروتکل ها و سیاست های وزارت بهداشت تبعیت کنیم و به لطف خدا با بحران جدی و کمبودی مواجه نشدیم.

رییس بیمارستان فاطمیه همدان سلامت کادر درمان به عنوان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا را مهمترین اولویت دانست و افزود: تمام سعی خودمان را برای حفظ سلامت همکاران و تأمین لوازم امنیتی و حفاظتی آنها به کار برده ایم.

علی محمدی با اشاره به این مورد که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به حال هیچیک از کادر درمانی بیمارستان فاطمیه از نوبت حضور و خدمت خود خارج نشده اند، افزود: کادر درمان بیمارستان فاطمیه متقاضی حضور در نوبت خدمت سایر بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا بودند.

وی با بیان اینکه در بیمارستان فاطمیه بخش مراقبت های ویژه وجود نداشت، اضافه کرد: با ایجاد شرایط کرونایی، برای مدیریت بحران و غلبه بر این محدودیت بخش مراقبت های ویژه به صورت سیار ایجاد شد، با این کار در صورت بروز مشکل برای بیمار با توجه به برنامه ریزی قبلی و تصمیمات اتخاذ شده برای نوبت مراقبت های ویژه، ما توانستیم بر این محدودیت غلبه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز مراقبت های ویژه در بیمارستان فاطمیه همدان

ایجاد مرکز مراقبت های ویژه در بیمارستان فاطمیه همدان