مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-31بين الملل

یونیسف: خشونت در طرابلس لبنان به کودکان آسیب رسانده است


یونیسف اعلام کرد، درگیری های مستمر میان نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان لبنانی در شهر طرابلس واقع در شمال این کشور آسیب های غیر قابل قبولی را به کودکان وارد کردند.

- یونیسف اعلام کرد، درگیری های مستمر میان نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان لبنانی در شهر طرابلس واقع در شمال این کشور آسیب های غیر قابل قبولی را به کودکان وارد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، یوکی موکو، نماینده صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در لبنان با انتشار بیانیه ای از زخمی شدن دستکم 70 کودک در جریان درگیری های این هفته نیروهای امنیتی لبنان و تظاهرکنندگان در این کشور خبر داد.

موکو با تاکید بر اینکه یونیسف تمامی اشکال خشونت علیه کودکان را محکوم می کند، خواستار این شد که هیچ کودکی به اقدامات خشونت آمیز کشیده نشده و همچنین شاهد یا هدف چنین اقداماتی نباشد چرا که آسیب دیدن هر کودکی در این اقدامات مساله ای خطرناک و غیرقابل قبول محسوب می شود.

نماینده یونیسف در لبنان با اشاره به اینکه تضمین وارد نشدن هیچ کودکی به جهان بزرگسالان و حفظ آنها در برابر انواع خشونت ها، بدرفتاری ها و سوءاستفاده ها، مسؤولیت این صندوق است، گفت: مسؤولیت همه است که حق هر کودک و نوجوانی برای ابراز وجود در یک محیط امن را تضمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: خشونت در طرابلس لبنان به کودکان آسیب رسانده است

یونیسف: خشونت در طرابلس لبنان به کودکان آسیب رسانده است