مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-31اقتصادي

فراخوان مهرواره طنز «یک وعده لبخند»/گردش مالی 350میلیون دلاری اسباب بازی در ایران


گردش مالی اسباب بازی در ایران 350 میلیون دلار است در حالی که هنوز اتحادیه مستقلی برای آن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، مهرداد بیات عضو انجمن مدیران منابع در نشست تخصصی برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه ای در صنعت اسباب بازی که در حاشیه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی برگزار شد، گفت: 350میلیون دلار گردش مالی اسباب بازی در ایران است که تنها 15میلیون دلار آن به اسباب بازی های داخلی اختصاص دارد و این در حالی است که 17میلیون کودک و نوجوان زیر 15 سال در ایران وجود دارد.

وی افزود: هنوز اتحادیه مستقلی برای اسباب بازی وجود ندارد و بخشی از این صنعت با همه اهمیت آن زیر نظر اتحادیه خرازی و بخش دیگر زیر نظر اتحادیه نایلون و پلاستیک است.

این استاد دانشگاه به ضرورت نیروی متخصص در حوزه اسباب بازی اشاره و بیان کرد: توان داخلی در زمینه تولید اسباب بازی های با کیفیت باید افزایش پیدا کند و ما در این زمینه به تربیت نیروی متخصص نیاز داریم.

فراخوان مهرواره طنز یک وعده لبخند منتشر شد این مهرواره با موضوع های تاریخ انقضاء، آینه هم آینه های قدیم، ترازوی خجالتی باتری خالی می کند، وزنت رو بگو و نمره ات رو بگیر، با رژیم غذایی دست و پای وزنم را بستم، پرخوری، سلامتیم را غارت کرد، با کنترل وزن همیشه روی کانال سلامتم، من چند کیلو باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مهرواره طنز «یک وعده لبخند»/گردش مالی 350میلیون دلاری اسباب بازی در ایران

فراخوان مهرواره طنز «یک وعده لبخند»/گردش مالی 350میلیون دلاری اسباب بازی در ایران