مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-31دانش

همکاری دانشگاه های تهران و وین در زمینه علوم انسانی


رییس دانشگاه تهران از انعقاد قرارداد همکاری سه ساله با دانشگاه وین اتریش خبر داد و گفت: از آوریل 2021 سه کلاس مشترک آموزش زبان آلمانی بین دانشگاه تهران و دانشگاه وین برگزار می شود.

- رییس دانشگاه تهران از انعقاد قرارداد همکاری سه ساله با دانشگاه وین اتریش خبر داد و گفت: از آوریل 2021 سه کلاس مشترک آموزش زبان آلمانی بین دانشگاه تهران و دانشگاه وین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در نشست مجازی با پروفسور هاینس ورنر انگل رییس دانشگاه وین اتریش بر گسترش همکاری های علمی مشترک تأکید کرد و گفت: چالش های پیش روی دانشگاه ها در زمینه بحران ناشی از شیوع کرونا و تأثیرات آن در عملکرد دانشجویان و استادان، فرصتی را برای ارتقای آموزش الکترونیکی دانشگاه و برگزاری وبینارهای تخصصی با حضور استادان بین المللی ایجاد کرده است.

وی پیشنهادهای بیان شده از سوی رییس دانشگاه وین، در خصوص همکاری در حوزه های علوم انسانی را مثبت ارزیابی کرد و افزون بر آن موضوع ارائه مدرک مشترک بین دو دانشگاه در مقطع دکتری در رشته های علوم انسانی را نیز مطرح کرد.

رییس دانشگاه تهران همچنین با تبیین زمینه مناسب برای برقراری تعامل در رشته بیوتکنولوژی و کاربردهای آن در مقابله با ویروس کرونا پیشنهاد برگزاری کارگاه آنلاین جهت تبادل اطلاعات دو دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه های تهران و وین در زمینه علوم انسانی

همکاری دانشگاه های تهران و وین در زمینه علوم انسانی