مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-31اقتصادي

215 میلیارد تومان خسارت کرونا به گردشگری لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از خسارت 215 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری این استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان دی ماه سال جاری، حدود 215 میلیارد تومان به تأسیسات گردشگری لرستان خسارت وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، سید امین قاسمی اظهار کرد: متأسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا تا پایان دی ماه سال جاری با 60 درصد کاهش گردشگران در سطح لرستان مواجه بوده ایم.

وی تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته و آمارهای موجود از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان دی ماه سال جاری، حدود 215 میلیارد تومان به تأسیسات گردشگری لرستان خسارت وارد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به مانور تبلیغاتی معرفی جاذبه های تاریخی-طبیعی که در دوران کرونا در کل کشور انجام گرفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران در این برهه با معرفی شایسته جاذبه های گردشگری در فضای مجازی، استان لرستان مقام سوم را کسب کرد.

قاسمی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته برای دوران پسا کرونا آمادگی کامل جهت برگزاری جشنواره نوروزی و حتی برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در تمام شهرستان های استان را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

215 میلیارد تومان خسارت کرونا به گردشگری لرستان

215 میلیارد تومان خسارت کرونا به گردشگری لرستان