مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-31اقتصادي

42 پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر افتتاح می شود


فرماندار مهدیشهر بابیان اینکه 42 پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد، گفت: برای این طرح ها جمعاً 438 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

- ایسنا/سمنان فرماندار مهدیشهر بابیان اینکه 42 پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد، گفت: برای این طرح ها جمعاً 438 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عبدالرضا میقانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 42 پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: 31 پروژه از این پروژه ها عمرانی و مابقی پروژه سرمایه گذاری هستند.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب و توزیع برق هر کدام با هفت طرح بیشترین پروژه های قابل افتتاح را در این شهرستان دارند، افزود: منابع طبیعی، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، هلال احمر و بنیاد مسکن هر کدام یک طرح و راه و شهرسازی و شهرک صنعتی هر کدام سه طرح و دهیاری ها چهار طرح قابل افتتاح خواهند داشت.

فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه از تعداد پروژه های قابل افتتاح 11 طرح اقتصادی است تصریح کرد: بیشترین حجم پروژه های اقتصادی را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است که گلخانه، مرغداری، گوساله پرواری و بره پرواری، پرورش بوقلمون و مرغ گوشتی از جمله آن ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر افتتاح می شود

42 پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر افتتاح می شود