مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-31بين الملل

21 نفر نامزد نخست وزیری موقت لیبی شدند


21 نفر نامزد نخست وزیری موقت لیبی شدند - سازمان ملل اعلام کرد که بیش از بیست نفر نامزد نخست وزیری لیبی شده اند که از جمله سرشناس ترین آنان، وزیر کشور و معاون نخست وزیر کنونی [در طرابلس] هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد، شنبه شب، اعلام کرد که مهلت اعلام نامزدی برای مناصب دولت جدید لیبی پنجشنبه گذشته به پایان رسید و بیست و یک نفر نامزد نخست وزیری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الوسط لیبی، هیأت نمایندگی سازمان ملل در امور لیبی در بیانیه ای اعلام کرد که فتحی باشاغا وزیر کشور، احمد معیتیق معاون نخست وزیر [کنونی در طرابلس]، عثمان عبدالجلیل وزیر آموزش سابق و عبدالحمید الدبیبه تاجر لیبیایی از جمله نامردهای سرشناس نخست وزیری هستند.

همچنین خالد المشری رییس شورای عالی کشور لیبی و عقیله صالح رییس مجلس نمایندگان مستقر در طبرق (شرق لیبی) و از حامیان ژنرال خلیفه حفتر عضو سابق ارتش لیبی که سال گذشته با حمایت چند کشور عربی و غربی به طرابلس (پایتخت لیبی) و دولت مستقر در آن حمله نظامی کرد  و همچنین صلاح النمروش وزیر دفاع از جمله اعضای سرشناس برای عضویت در شورای ریاستی لیبی هستند.

  در بیانیه نمایندگی سازمان ملل در امور لیبی آمده که همه کسانی که نامزد شده اند، تعهد داده اند که به نقشه راهی که زمینه ساز اجرای انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 نفر نامزد نخست وزیری موقت لیبی شدند

21 نفر نامزد نخست وزیری موقت لیبی شدند