مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-31سياسي

برگزاری جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان از برگزاری نهمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان خبر داد.

- محمدصالح جباری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب بر اساس چارچوب محتوای بیانیه گام دوم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با رسالت نخبه یابی و نخبه پروری فعالیت می کند، افزود: بخاطر کرونا امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری طبق روال گذشته ممکن نیست به همین خاطر جشنواره در فضای مجازی و با تاکید بر ماموریت اصلی روایت و تکیه بر عنصر مهارت، تولید محتوا و نشر حداکثری برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان با اشاره به محور اصلی جشنواره که گفتمان ایران قوی ناظر به بیانیه گام دوم است، افزود: برای تحقق محور اصلی جشنواره لزوم تولید محتوا محصولات قابل انتشار در فضای مجازی کاملا درک می شود که در این خصوص طی یک هفته اقدام به برگزاری کاردو که به معنی کار+اردو هست کردیم.

وی با اشاره فعالیت های کاردوی مدرسه انقلاب تصریح کرد: کاردوها در استان و با حضور تمام مسئولین انجمن های اسلامی مدارس متوسطه دوم برگزار شد و طی آن دانش آموزان با ایده پردازی در خصوص مسائل مختلف تولید یک محصول دیوار بوم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان

برگزاری جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان