مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-31سياسي

افتتاح 97 طرح در نور همزمان با دهه فجر


97 طرح با اعتبار 467 میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود.

- ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور گفت:97 طرح با اعتبار 467 میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود.

علی شادمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،امام خمینی (ره) و سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال در آغاز چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی حضورسردار دل ها را نداریم ، ظرفیت سازی فرهنگی که وی درحوزه شهادت و دفاع از آرمان ها و منویات سترگ نظام جمهوری اسلامی که با خون خود جاری کرد بیش از حد قابل توجه است.

وی با بیان اینکه امسال در ایام دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا از قدرت و ابزار سایبر و فضای مجازی برای برنامه ها استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: ابزار فی نفسه در سایه رشد تکنولوژی بد نیست ،فضای دیجیتال و مجازی به کمک حفظ سلامت بشر آمد تا بهتر بتوان ارتباط غیر فیزیکی را برقرار کرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه افتخارات زیادی را کسب کرد که در طول تاریخ چنین شرایطی مهیا نشده بود، خاطرنشان کرد: ما در حوزه موادغذایی کاملا وابسته به واردات بودیم اما امروز علاوه بر آن در لبنیات،مرکبات ،تولیدات کشاورزی، دام و طیور قدرت صادرات به وجود آمده در واقع می توان گفت که با انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 97 طرح در نور همزمان با دهه فجر

افتتاح 97 طرح در نور همزمان با دهه فجر