مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-31اقتصادي

14 پروژه در شهرستان اردل به بهره برداری می رسد


فرماندار اردل تعداد پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان اردل را 14 پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه های آماده افتتاح در مجموع زمینه اشتغال 32 نفر را فراهم می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار اردل تعداد پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان اردل را 14 پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه های آماده افتتاح در مجموع زمینه اشتغال 32 نفر را فراهم می کند.

محمود کیانی در گفت وگو با ایسنا، تعداد پروژه آماده کلنگ زنی شهرستان اردل در ایام دهه فجر را 9 پروژه بیان و اظهار کرد: اعتبار این پروژه ها هفت میلیارد و 60 میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی شاخص ترین پروژه های آماده کلنگ زنی شهرستان اردل را اجرای پروژه های شاخص آبیاری نوین در روستای ده کهنه با اعتبار چهار میلیارد تومان، واگذاری اراضی ملی به منظور احداث باغ فدک و تامین آب آشامیدنی روستای مور تلتاک مطرح کرد.

اردل افزود: پروژه های آماده کلنگ زنی زمینه اشتغال 293 نفر را به صورت مستقیم فراهم می کند.

کیانی تعداد پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان اردل را 14 پروژه عنوان و بیان کرد: حدود 11 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های آماده افتتاح در مجموع برای 32 نفر اشتغال زایی ایجاد می کند، افزود: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، صنعتی، آموزشی و مسکونی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پروژه در شهرستان اردل به بهره برداری می رسد

14 پروژه در شهرستان اردل به بهره برداری می رسد