مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-31ورزشي

فدراسیون انجمن های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا


​​​​​​​نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در جهت رشد و شکوفایی رشته های رزمی باید به فناوری روز دنیا مجهز شویم.

- همایون خرم با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: پس از بحث و تبادل نظر با مسئولان بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و جلسات متعددی که داشتیم در نهایت با حضور مسئولان بنیاد فوق تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

وی در خصوص نحوه همکاری تصریح کرد: این تفاهم نامه در چند حوزه تنظیم شده که ارتقا و هوشمندسازی سیستم های اداری و فناوری فدراسیون یکی از مهمترین مباحث مطرح شده بود که به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

خرم ادامه داد: بحثی که مدتها دنبال آن بودیم و یکی از دغدغه ما محسوب می شود، کارآفرینی و اشتغال زایی مربیان و دست اندرکاران ورزشی بود که در این مورد نیز مباحثی مطرح و به نتایج خوبی رسیدیم و خیلی امیدواریم بتوانیم از یک مسیر درست به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: برگزاری برنامه هایی ویژه ورزشهای تحت پوشش این فدراسیون از دیگری اهداف این تفاهم نامه بود که در رسانه های جمعی به آن پرداخته خواهد شد و در این بخش نیز شناسایی و معرفی ورزشهای رزمی در سطح جامعه خواهد بود.

نایب رییس فدراسیون انجمن های رزمی در پایان گفت: هدف اصلی ما ارتقا و توسعه ورزشهای پرتعداد تحت پوشش است و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون انجمن های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا

فدراسیون انجمن های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا