مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-31بين الملل

الکاظمی به قصاص عاملان انفجارهای بغداد متعهد شد


نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر لزوم تشکیل دولتی قوی مقتدر و آزاد متعهد شد عاملان کشتار مردم بی گناه عراق در انفجارهای اخیر میدان الطیران بغداد را قصاص کند.

- نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر لزوم تشکیل دولتی قوی مقتدر و آزاد متعهد شد عاملان کشتار مردم بی گناه عراق در انفجارهای اخیر میدان الطیران بغداد را قصاص کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در دیدار با خانواده شهدای انفجار انتحاری میدان الطیران بغداد ضمن تعهد به قصاص عاملان این کشتارها، آن ها را افرادی خارج از قانون توصیف کرد.

طبق بیانیه دفتر الکاظمی، وی در این دیدار گفت: به من گفتند که باید در مجالس ترحیم شهدای الطیران حضور پیدا کنم و گفتم که من برادر و پدر همه افرادی هستم که بی گناه در خیابان های بغداد کشته شدند، مسئولیت انسانی و اخلاقی من اقتضا می کند که به دنبال قصاص عادلانه باشم.

وی افزود: از چند ماه قبل والی داعش در عراق موسوم به ابویاسر العیساوی را تعقیب می کردیم اما هربار موانعی وجود داشت که بعد از حادثه میدان الطیران و حمله به الحشد الشعبی در صلاح الدین قسم خوردم خون این بی گناهان به هدر نخواهد رفت و بهای آن را نه اعضای ارشد داعش بلکه رهبر این گروه تروریستی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی به قصاص عاملان انفجارهای بغداد متعهد شد

الکاظمی به قصاص عاملان انفجارهای بغداد متعهد شد