مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-31اقتصادي

رکورد تولید سمند و سورن در تبریز شکسته شد


همزمان با طلیعه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رکورد تولید خودروی سمند و سورن در این شرکت شکسته شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: همزمان با طلیعه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رکورد تولید خودروی سمند و سورن در این شرکت شکسته شد.

حمید حاجی زاد منصور با اعلام این خبر گفت: با تلاش و همت کارکنان، تولید سمند و سورن سایت تبریز در بهمن ماه سال جاری افزایش 45 درصدی داشته و این مجموعه همراه با سایر سایت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تحقق شعار جهش تولید توانسته از تولید سال قبل عبور کرده و رکورد جدیدی را در سال جهش تولید تحقق بخشد.

وی افزود: روند تولید خودروهای سواری این شرکت از ابتدای سال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد را نشان می دهد و سیاست های راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه ریزی، تامین به موقع قطعات، استفاده مناسب از ظرفیت های تولید و پشتیبانی به موقع باعث شده است شرکت ایران خودرو تبریز بتواند ضمن تحقق جهش تولید، در روزهای پایانی سال جاری، از رکورد تولید سال 98 عبور کند.

وی ادامه داد: علی رغم بحران کرونا و تأثیر بر فعالیت شرکت ایران خودرو تبریز که منجر به عدم تولید خودرو در اوایل سال جاری شد، ایران خودرو تبریز توانست با تلاش مضاعف کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید سمند و سورن در تبریز شکسته شد

رکورد تولید سمند و سورن در تبریز شکسته شد