مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-30فرهنگي

شاعران جوان و گمنام از شاعران مطرح پیش افتاده اند


عضو علمی برون مرزی فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به حضور شاعران گمنام در جشنواره ادبی مشهد گفت: بسیاری از اسامی شرکت کننده در این رویداد جدید بودند و برای من جالب بود که در بسیاری مواقع جوان ها از پیشکسوتان پیش افتادند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو علمی برون مرزی فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به حضور شاعران گمنام در جشنواره ادبی مشهد گفت: بسیاری از اسامی شرکت کننده در این رویداد جدید بودند و برای من جالب بود که در بسیاری مواقع جوان ها از پیشکسوتان پیش افتادند.

محمدکاظم کاظمی در نشست دبیران و داوران جایزه ادبی مشهد که عصر امروز، 11 بهمن، در فرهنگسرای ترافیک برگزار شد، با اشاره به جوان بودن برگزیدگان جایزه ادبی مشهد، اظهار کرد: این موضوع برای ما خوشحال کننده است، چون هر زمان که نسل جوان از نسل پیشکسوت، نیرومندتر یا در حد تراز آن ها ظاهر شد متوجه این می شویم که ادبیات رو به پیشرفت است و زمانی که پیشکسوتان از جوانان بهتر عمل کردند، می توان متوجه شد که دوران افول است و باید نگران شد و در طول زندگی این را دیده ایم که در جایی که ادبیات رو به افول بوده پیشکسوتان مطرح تر از جوانان بوده اند.

وی با اشاره مرکزیت و محوریت خراسان در حوزه شعر فارسی بیان کرد: شاید در عصر حاضر خراسان از نظر مرکزیت سیاسی مرکز حساب نشود اما از دو منظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران جوان و گمنام از شاعران مطرح پیش افتاده اند

شاعران جوان و گمنام از شاعران مطرح پیش افتاده اند