مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-30سياسي

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر صدرا در دهه فجر


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که پروژه تصفیه خانه شرق شهر جدید صدرا، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی و توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که پروژه تصفیه خانه شرق شهر جدید صدرا، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی و توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

بهمن بهروزی در حاشیه بازدید رییس کل دادگستری و دادستان مرکز فارس و برخی مقام های قضایی استان فارس از تصفیه خانه شهر جدید صدرا، گفت: این تصفیه خانه برای جمعیتی بالغ بر 78 هزار نفر و با ظرفیت 13 هزار متر مکعب تصفیه بهداشتی فاضلاب در شبانه روز پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفای شیراز، بهروزی افزود: عملیات اجرایی این پروژه دی ماه سال 95 شروع شد و اکنون آماده بهره برداری است و افتتاح آن توسط ریاست محترم جمهوری در یک برنامه ویدئوکنفرانسی، جزو برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر محسوب می شود.

بهروزی افزود: وقفه کوتاهی که برای ساخت و تکمیل این تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شد به دلیل خرید برخی تجهیزات وارداتی در دوران تحریم بود.

او به ایجاد همزمان شبکه جمع آوری فاضلاب در صدرا همزمان با اجرای طرح ساخت تصفیه خانه اشاره و اضافه کرد: حدود 600 کیلومتر شبکه جمع آوری فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر صدرا در دهه فجر

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر صدرا در دهه فجر