مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 17:252021-01-30سياسي

برترین های کنکور در اردبیل تجلیل شدند


در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برترین های کنکور سراسری در اردبیل تجلیل و تکریم شدند.

- در این مراسم که در مصلای بزرگ امام خمینی شهر اردبیل برگزار شد، 112 نفر از دانش آموزان برتر کنکور سراسری 99 که به همراه خانواده هایشان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم حاضر شده بودند، مورد تجلیل قرار گرفته و از زحمات اولیا، مدیران، مربیان و معلمان تجلیل و تکریم شد.

در این مراسم رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به توانمندی استان در عرصه علمی و کسب جایگاه برتر کنکور در سال های اخیر اظهار کرد: بنیاد نخبگان در حمایت از برترین های کنکور و دانشجویان برتر کشور حمایت های جدی را از نخبگان انجام می دهد تا همواره این افراد در مسیر توان افزایی علمی قرار گیرند.

داوود شایقی به پرداخت حقوق ماهانه برای نخبگان علمی کشور و برترین های کنکور اشاره کرد و گفت: این امر با هدف توانمندسازی دانشجویان در مراحل تحصیلات تکمیلی انجام می شود و در کنار آن نسبت به پردخت تسهیلات با بهره کمتر در حمایت از کارآفرینی این قشر اقدامات جدی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: این حمایت ها برای کنکوری هایی که نسبت به کسب رتبه زیر هزار کنند، اعمال شده و امیدواریم افراد مشمول در استان نیز با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان از سال آینده در بهره مندی از این خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های کنکور در اردبیل تجلیل شدند

برترین های کنکور در اردبیل تجلیل شدند