مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-30سياسي

اطلس فرهنگی استان البرز تدوین می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اطلس فرهنگی استان که شامل مراکز و زیرساخت های فرهنگی است تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر مقدم بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه البرز و کارگروه زیر بنایی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بخواهیم برنامه ریزی جامعی در خصوص حوزه های مختلف فرهنگی و هنری داشته باشیم، لازم است ابتدا یک اطلاعات کافی از داده ها داشته باشیم.

وی بیان کرد: لذا در این راستا طی جلسات مختلف در شورای فرهنگ عمومی استان در سال 92 مصوب شد اطلس فرهنگی استان که شامل تمام مراکز و زیر ساخت های فرهنگی و هنری اعم از مجتمع های فرهنگی، کتاب خانه های عمومی، مساجد، مدارس و تمام حوزه ها در قالب پژوهش مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه در این راستا طرح پژوهشی اطلس فرهنگی استان را از سازمان مدیریت برنامه ریزی درخواست کردیم، تصریح کرد: امیدواریم به عنوان اولین استان بتوانیم این طرح را به صورت جامع در قالب یک تیم پژوهشی به ثمر برسانیم.

وی درباره هدف از درخواست این پروژه خاطر نشان کرد: اطلس فرهنگی ابزار مهمی برای سیاست گذاران فرهنگی به حساب می آید، نخست اینکه سیاست گذار با استفاده از امکانات مربوط به لایه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس فرهنگی استان البرز تدوین می شود

اطلس فرهنگی استان البرز تدوین می شود