مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-30ورزشي

«علیزاده» دوباره سکاندار هیأت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی شد


مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های ورزشی خراسان جنوبی باری دیگر به علیرضا علیزاده اعتماد کرد و برای چهار سال سکاندار این هیات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا غزنوی در مجمع انتخاب رییس هیأت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی با اشاره به تجمیع 21 رشته در این فدراسیون اظهار داشت: این فدراسیون شرایطی را مهیا کرده که به لحاظ تعداد مخاطبین و جذابیت بعد از رشته فوتبال قرار داریم.

وی خواستار برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی منطقه ای به میزبانی خراسان جنوبی شد و افزود: از این رهگذر می توان در راستای هویت بخشی و اقتصاد ورزشی اقدامات شایسته ای را انجام داد.

 مزیت های ورزشی مرز شرقی کشور نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر مزیت مرز شرقی کشور تصریح کرد: کشورهای پاکستان و افغانستان از قطب های تولید تجهیزات رشته کریکت هستند که با بهره گیری از دیپلماسی ورزشی می توان با واردات این اقلام ضمن برطرف کردن نیازهای استانی با صادرات آن سایر مناطق کشور زمینه درآمدهای مناسبی را برای هیات فراهم نمود.

مهجور ماندن انجمن ورزش های هوایی غزنوی با گلایه از مهجور ماندن انجمن ورزش های هوایی ناشی از تنگ نظری و اختلافات موجود بین سازمانی خاطرنشان کرد: ادامه این روند محرومیت ورزشکاران علاقمند به بهره گیری از منابع عظیم طبیعی و گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علیزاده» دوباره سکاندار هیأت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی شد

«علیزاده» دوباره سکاندار هیأت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی شد