مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-30سياسي

جهانگیری: 9.5 میلیون تن به تولیدات کشاورزی کشور افزوده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری عصر امروز ضمن بازدید از طرح 550 هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری در روستا های هویزه، - اهواز- معاون اول رییس جمهور گفت: در صورت اجرای کامل طرح کشاورزی مقام معظم رهبری، سالانه 9.

5 میلیون تن به تولیدات محصولات کشاورزی کشور افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری عصر امروز ضمن بازدید از طرح 550 هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری در روستا های هویزه، گفت: یک بار دیگر از همه همکاران وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و استانداری خوزستان بابت اجرای این طرح بسیار مهم سپاسگزاری می کنم.

وی ادامه داد: اجرایی شدن این طرح در سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان در سال 75 اعلام شد که تا سال 92 تقریباً از 550 هزار هکتار حدود 74 هزار هکتار اراضی انجام گرفته بود.

معاون اول رییس جمهور بیان کرد: احتمالاً در شبکه های یک و دو کمی بیشتر کار شده بود، ولی در این دولت با مجوز مقام معظم رهبری، یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کردیم.

جهانگیری افزود: تاکنون 295 هکتار آن به نحو مطلوب انجام گرفته و همچنین تولید محصولات کشاورزی کشور سه و نیم میلیون تُن نسبت به قبل از این طرح افزایش داشته و در صورت تکمیل طرح و اینکه شست وشوی خاک کامل اجرا شود، تا 9 و نیم میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: 9.5 میلیون تن به تولیدات کشاورزی کشور افزوده می شود

جهانگیری: 9.5 میلیون تن به تولیدات کشاورزی کشور افزوده می شود