مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-30اقتصادي

کمبود روغن جامد فقط مختص به کردستان نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به کمبود روغن جامد اشاره کرد و گفت: کمبود روغن جامد تنها مختص به استان نیست بلکه مواد اولیه آن در کل کشور موجود نیست و این موجب مشکل در تولیدشده است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به کمبود روغن جامد اشاره کرد و گفت: کمبود روغن جامد تنها مختص به استان نیست بلکه مواد اولیه آن در کل کشور موجود نیست و این موجب مشکل در تولیدشده است.

محمد دره وزمی امروز(11 بهمن ماه) در جلسه تنظیم بازار استان، در خصوص گزارش سازمان صنعت در مهرماه سال جاری تاکنون در حوزه صنف، اظهار کرد: 685 تن روغن نباتی در سطح استان کردستان توزیع شده است.

وی افزود: سازمان صنعت و معدن از وزارت خانه هزار و 291 تن روغن نباتی خانوار سهمیه گرفته که در سطح فروشگاه ها و مغازه های استان توزیع کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به اینکه 4 هزار 20 تن روغن نباتی خانوار توسط شرکت های پخش توزیع شده است، ذکر کرد: همچنین طی این مدت 305 تن روغن مایع و جامد توسط فروشگاه های زنجیره ای استان توزیع شده است.

دره وزمی با اشاره به توزیع 150 تن روغن به قنادان استان، عنوان کرد: 6 هزار و 461 تن روغن در کردستان توزیع شده که 40 درصد از آن روغن مایع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روغن جامد فقط مختص به کردستان نیست

کمبود روغن جامد فقط مختص به کردستان نیست