مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-30اجتماعي

حاکم شدن هوای پایدار در دشت کاشان


رییس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر حاکم شدن جوی نسبتاً پایدار طی روزهای آینده در دشت کاشان است که در روزهای پایانی هفته ناپایدار خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر حاکم شدن جوی نسبتاً پایدار طی روزهای آینده در دشت کاشان است که در روزهای پایانی هفته ناپایدار خواهد شد.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دمای هوا تا روز پنجشنبه 3 درجه افزایش خواهد داشت که حداکثر دما از 17 درجه در روز یکشنبه به 20 درجه خواهد رسید و حداقل دما نیز از 3 درجه بالای صفر به 6 درجه در روز پنجشنبه می رسد.

وی افزود: پیش بینی می شود که رطوبت حداکثر هوا از 50 درجه در روز یکشنبه به 70 درجه در روز شنبه آینده برسد و وزش باد نیز سرعتی معادل 15 متر بر ثانیه داشته باشد.

رییس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: پدیده غالب جوی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به صورت نیمه ابری همراه با وزش باد و در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه به صورت صاف همراه با وزش باد خواهد بود.

ارغوانی با اشاره به ناپایداری هوا در روزهای پایان هفته گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی برای روزهای جمعه هفته جاری و شنبه آینده هوا ابری و احتمال بارش برف و باران پراکنده در دشت کاشان پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم شدن هوای پایدار در دشت کاشان

حاکم شدن هوای پایدار در دشت کاشان