مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-30اقتصادي

ثبت نام طرح ترافیک هسته مرکزی اصفهان از فردا آغاز می شود


معاون حمل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ثبت نام طرح ترافیک هسته مرکزی شهر اصفهان برای سکنه این منطقه از فردا 12 بهمن آغاز می شود.

- مسعود بنده خدا در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک شهر اصفهان تمام مصوبات لازم برای اجرایی شدن را دریافت کرده است، اظهار داشت: این طرح قرار است فاز به فاز اجرایی شود و در صورت تکمیل به عنوان طرح جایگزین طرح زوج و فرد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فاز اول اجرایی این طرح از فردا 12 بهمن ماه آغاز می شود، ابراز داشت: در این فاز به مدت دو ماه ساکنان هسته مرکزی شهر اصفهان می توانند برای ثبت نام به سایت این طرح مراجعه کنند.

معاون حمل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از ثبت نام ساکنان اعتبار سنجی انجام و نتایج آن به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد، افزود: پس از آن فروش طرح برای دیگر شهروندان نیز اجرایی خواهد شد.

تخفیف 80 درصدی برای سکنه وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک شهر اصفهان نرخ مصوب دارد، اضافه کرد: قیمت مصوب برای ساکنان منطقه با 80 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

بنده خدا با بیان اینکه برای ثبت نام سکنه هزینه ای دریافت نمی شود، ادامه داد: سقف تعداد ثبت نام نیز برای این طرح در نظر نگرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح ترافیک هسته مرکزی اصفهان از فردا آغاز می شود

ثبت نام طرح ترافیک هسته مرکزی اصفهان از فردا آغاز می شود